dit ding is voor mij niet onbekend. Met collega al aantal keren samengewerkt via google docs. Vind het prima werken. Gebruikersvriendelijk en toegankelijk. Met Erik al eens gebruik gemaakt van de chatfunctie terwijl we samen in een document aan het werk waren (wat trouwens wel wat verwarring teweeg bracht...).
Wat ik wel lastig vind is te bepalen wanneer ik nu googledocs gebruik en wanneer dan toch maar mogelijkheden binnen ShareNet. Op Windesheim is hier nu eenmaal voor gekozen en ik vind het toch lastig om daar dan geen gebruik van te maken. Ik raak er het overzicht een beetje door kwijt. Wat heb ik waar nu toch ook alweer neergezet...in een teamsite, op de mysite of staat het dan toch opgeslagen in googledocs? Weet eigenlijk niet zo goed wat nu handig is daarin. Ben wel benieuwd of collega's dat ook hebben of dat ze wellicht goede tips hebben voor me op dat gebied. Ik hoor het graag...
Ik laat het wat dit ding betreft dan denk ik ook maar even bij de googledocs, want om nu ook nog andere toepassingen te gaan gebruiken...weet niet of dat goed komt.
Wat ik wel een erg leuke optie vind is het aanmaken van een formulier. Voor onze themamiddag Video in het Onderwijs hebben we hier al gebruik van gemaakt. En nu ga ik nog formulier maken voor een evaluatie van deze middag.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
'Op Windesheim is hier nu eenmaal voor gekozen en ik vind het toch lastig om daar dan geen gebruik van te maken.' De keuze is mogelijk voornamelijk bepaald door een directeur ICT die iets heeft met Microsoft. Zelf zou ik kiezen voor het gemak. Gemak voor mezelf, maar ook als het gaat om samenwerken. Juist in een wereld die zo veel mogelijkheden biedt is het moeilijk om een bepaalde lijn af te dwingen. En dat je dan ook voor jezelf duidelijkheid wilt scheppen is vanzelfsprekend.
BeantwoordenVerwijderen